محدوده قیمت از 400 هزار تومان شروع می شود. خرید تاج گل سه طبقه برای ترحیم بین یک تا سه میلیون تومان هزینه دارد. قیمت تاج گل بازکن ارزان قیمت بستگی به نوع گل مورد استفاده دارد.

یعنی می توانید یک تاج گل سه طبقه با گل های ایرانی سفارش دهید که ارزان تر از اکلیل یک طبقه با گل های ماندگار است اما گل شما زیاد خودنمایی نمی کند و ظرف چند ساعت پژمرده می شود. در مورد تاج گل برای نمایشگاه، کیفیت گل های استفاده شده برای برپایی نمایشگاه با سایر دسته گل ها متفاوت است. زیرا باید ماندگاری بیشتری داشته باشند تا طراوت را تا آخرین روز نمایش حفظ کنند و از طرفی بدنه و پایه آن از ابزار باکیفیت باشد. اما در نهایت نوع و رنگ گل را خودتان تعیین می کنید. شما می توانید تاج گل مورد نظر خود را از سایت گل خاتمی تنها با چند کلیک ساده بدون نیاز به تنهایی در حالی که مشغول کارهای دیگر برای انجام مراسم افتتاحیه یا نمایشگاه هستید سفارش داده و به موقع آن را دریافت کنید. در ادامه با مجله ژیوار همراه باشید.

تاج نمایشگاه

اگر مکانی مانند مدرسه، کتابخانه یا نمایشگاه باز باشد، رنگ قرمز یا خرید دسته گل افتتاحیه آغاز داستان محسوب می شود. اساساً با یک افتتاحیه، شروع لحظه ای را جشن می گیرید که آغاز یک رویداد محسوب می شود. مثلا افتتاحیه جشنواره فجر یا مجموعه ای از نمایشگاه های بزرگ که خبری از بریدن روبان قرمز نیست. معمولا در مراسم افتتاحیه نمایشگاه با خرید گلدسته های نمایشگاهی ارزان شروع رویداد اصلی را اعلام می کنند. حالا برای احوالپرسی و ابراز خوشحالی از تاج استفاده می‌کنید تا مراسم را برای میزبان جلوه‌تر کنید و به او سلام ویژه‌ای بدهید.

در برپایی نمایشگاه یکی از مواردی که مورد توجه غرفه قرار گرفت خرید تاج گل برای نمایشگاه بود. گل هایی که در غرفه نمایشگاه یا اتاق کنفرانس قرار می گیرند، غرفه را دو برابر می کنند. از آنجایی که نمایشگاه بین 5 تا 7 روز برگزار می شود، در هنگام خرید تاج گل برای نمایشگاه های بین المللی باید از گل هایی استفاده کرد که علاوه بر ظاهر و کیفیت ماندگاری بالایی دارند. پس مثلا در روز دوم مردم با یک سری گل خشک مواجه نمی شوند. برای خرید تاج گل ارزان قیمت به چند ساعت گل تازه نیاز دارید، اما در مورد گل های نمایشگاهی وضعیت متفاوت است.

تاج نمایشگاه بین المللی

این تاج ها معمولاً با گل های آنتوریوم در رنگ های مختلف و لیلیوم و ارتفاع تا سه متر تزئین می شوند که با چیدمان خاص و زیبایی از برگ ها طراحی شده اند. می توانید یک تاج گل تبریک پایه یا رومیزی قرار دهید که مطمئناً جلوه یک تاج گل پایه پلکانی را دارد. گل آنتوریوم در تاج گل استفاده شده است. این گل بیشترین تاثیر را در قیمت آن دارد. زیرا علاوه بر رنگ های متنوع این گل، ماندگاری بالایی نیز دارد و به دلیل ظاهر گل های پهن و رنگارنگ، ظاهر خرید گل را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. اساساً به تاج گل اصالت و تجمل می بخشد. ردیف گل زنبق که به گل سوسن نیز معروف است، به دلیل شکل زیبای شیپوری، ظاهری شیک به آن ها می بخشد. این گل در رنگ های مختلف موجود است و هر کدام نماد چیزی است. مثلا رنگ سفید آن نماد پاکی و عظمت است.

با آرزوی بهترین ها برای افتتاحیه

همانطور که گفته شد تاج گل انواع مختلفی دارد و می توان آنها را به روش های مختلفی طبقه بندی کرد. تاج گل جشن را می توان با پایه یا بدون پایه استفاده کرد و تاج گل با پایه های فلزی، پلاستیکی و چوبی بهترین گزینه برای مراسم افتتاحیه است. می توانید گل آرایی مورد نظر خود را به صورت استند رومیزی یا ایستاده سفارش دهید. اگر مراسم برنامه ریزی شده چند روز طول بکشد یا می توان آن را در فضای باز برگزار کرد، بهتر است گل های بادوام یا فصلی را انتخاب کنید. بسته به نوع مراسم، ممکن است در نظر داشته باشید که یک پیام تبریک به مرکز یا گوشه تاج گل نمایشگر و قسمتی برای معرفی فرستنده تاج گل اضافه کنید. این گزینه خوبی برای استفاده است، به خصوص زمانی که نمی توانید شخصا در مراسم شرکت کنید. بد نیست بدانید که نوع، رنگ و تعداد گل های استفاده شده در دسته گل تبریک می تواند پیام متفاوتی را به فرستنده منتقل کند.

  • گل آفتابگردان نماد دوستی و وفاداری است.
  • گل آلاله نماد خوش خلقی و آغاز دوستی و پیوند است.
  • گل آلسترومریا نشان دهنده ثروت و موفقیت، رنگ نارنجی آن نشان دهنده کار سخت و رنگ سفید آن نشان دهنده اهمیت شما برای گیرنده است.
  • گل تاج خروس نماد اعتماد به نفس و قدرت است و انتخابی عالی برای استفاده در تاج گل تبریک در مراسم تحلیف است.

جمع بندی

همه رنگ های ارکیده نماد عشق و زیبایی هستند، اما هر رنگ معنای خاصی دارد. ارکیده سفید نشانه فروتنی، ارکیده بنفش نماد تحسین، احترام و وفاداری و ارکیده زرد نماد شادی و شروع های جدید است. یکی از بهترین گل ها برای انتقال حس موفقیت، گل ساکن یا گل زنبور عسل است که به غیر از این گل ها، گل های داوودی نماد مثبت گرایی و شادی نیز هستند و برای باز کردن دسته گل ها بسیار مناسب هستند.

 

منبع: smore.com