موهای سالم با روغن آرگان مانند یک معجزه برای شما عمل می کند. روغن آرگان یک محصول همه کاره و طبیعی مشتق شده از درخت آرگان مراکشی است که برای بهبود سلامت پوست سر و آبرسانی به موهای شما عالی است. در ادامه با مجله ژیوار همراه باشید.

موهای سالم با روغن آرگان

2 تا 5 قطره روغن را در دستان خود بمالید تا گرم شود. برای استفاده از روغن آرگان فقط با چند قطره شروع کنید. بیشتر موهای شما را سنگین می کند. دستان خود را به هم بمالید تا روغن پخش شود و روغن را در هر دو کف دست گرم کنید، که باعث می شود روغن به راحتی پخش شود و به موهای شما نفوذ کند.

دستان خود را از میان موهای مرطوب و تازه شسته شده عبور دهید. هنگامی که هر دو دست روغن زدند، انگشتان خود را بین موهای خود شانه کنید تا محصول پخش شود. سعی کنید از انتهای موهای خود شروع کنید و به سمت ریشه های خود حرکت کنید. از آنجایی که موهای شما تازه شسته شده است، روغن آرگان جایگزین روغن های طبیعی شما می شود و به موهای شما کمک می کند درخشان و صاف به نظر برسند.

اگر متوجه موهای زائد شده اید و می خواهید از شر آنها خلاص شوید، این ایده خوبی است. اگر از مقدار کمی روغن آرگان استفاده کنید، به افزایش موج و حجم طبیعی موهایتان کمک می کند.

روغن را روی پوست سر خود ماساژ دهید تا از خشکی آن خلاص شوید. اگر می خواهید پوست سر خود را آبرسانی کنید، پس از استفاده از روغن آرگان، انگشتان خود را با حرکات دایره ای روی پوست سر خود بمالید. ماساژ پوست سر تضمین می کند که روغن آرگان به عمق پوست سر شما نفوذ می کند، که برای درمان شوره سر یا خارش مفید است.

ممکن است چندین هفته یا چند ماه طول بکشد تا متوجه نتایج قابل توجهی شوید.

اگر پوست سر خیلی چرب دارید، روغن را در فاصله 2.5 سانتی متری از ریشه خود بمالید تا از چرب شدن بیش از حد موها جلوگیری کنید.

روغن آرگان را ۲ تا ۳ بار در هفته بمالید تا موهایتان ابریشمی و صاف بماند. این روغن معمولا موهای شما را حداقل ۲ تا ۳ روز براق نگه می دارد. این به این دلیل است که روغن بسیار غلیظ به عمق موهای شما نفوذ می کند و به نرم نگه داشتن آن کمک می کند.

اگر موهای شما خیلی شکننده یا آسیب دیده است، ممکن است موهای شما به روغن بیشتری نیاز داشته باشد. در این صورت استفاده روزانه از روغن آرگان اشکالی ندارد.

 

منبع: مجله نوبل